Wednesday, June 29, 2011

שבירת קוד השתיקה בצפת

יש מודוס ויונדי בצפת: אם מישהו מעיז לצפצף על הבטחון של כל התושבים בעיר ו/או על טובתם, עלינו להניח כי זהו אדם עם קשרים ופרוטקציה ולבלוע את הצפרדיה בשקט

כשמצאתי את בעל הרכב הנראה בסרטון זה יושב עם כמה חברים שלו הם עשו את מיטב יכולתם הכוללת להכניע אותי לקבל את המצב כי כואב לקרסול של בעל הרכב. לא נכנעתי, כמובן. אמרתי כי קרסול פצוע לא תירוץ לעבור על החוק ולסכן הולכי רגל. אז אחד מהם אמר לי כי אני "אשה רעה" לדבריו

פרוש "אשה רעה" הצפתי: נשים בצפת בד"כ לא מעיזות לעמוד בפני אפילו גבר אחד שמתנהג כך. אך, את עומדת בפני כולנו בלי לעפעף. אז הרוע שלך חייב לגבור על זה של כולנו ביחד

אמת ויציב ונכון וקים
:o-)

אילו בעל הרכב התנצל והסביר בענווה את המצב, הייתי עדין דורשת ממנו להזיז את האוטו, אבל לא הייתי מעלה סרטון זה

כך, בגלל חוצפתו וחוצפת חבריו, עלי להוקיע לא רק את המעשה, אלא גם את הגישה

אחד החברים של בעל הרכב הזיז את הרכב כשהבין שאני לא מתכוונת להכנע ללחצים שלהם

תדעו, תושבי צפת יקרים: בחברה בה יש אנשים המכבדים את עצמם ואת הזולת, אין צורך למערכת חוקים כבדה ובסך הכל החיים הרבה יותר נעמים







דורין אלן בל-דותן, צפת
DoreenDotan@gmail.com

  And the Peace Goes On with God's Blessings